петък, 14 януари 2011 г.

Ша ги решим нещата!

Не само менте алкохола, ами и бирата почна да образува здравословни проблеми, киселини и нерви, особено ако става дума за ММ бирата и най-вече Мишо Бирата.

Пъзълът започва парче по парче да се сглобява и щателно лъскания имидж и дуенето на мускули по фалшименто акции срещу неудобни и неплатили си хора, става ясно, че е една пушилка скалъпена от полицейските мозъци на ББ и ЦЦ само с цел разчистване на лични сметки с подземния и сив свят у нас.

Истината е, че много бизнесмени, чийто бизнес поне по документи беше на светло и наливаше пари в хазната, просто се изнесоха от България заради мракобесната политика на ББ и всяческото мачкане на неудобни хора.

И така тези хора просто се изнесоха към Виена и наблюдават от там циркаджийските номера на правителството, а както по всичко личи те скоро ще стигнат кулминацията си и може да не се наложи да се чака много. При всички случаи това, че компроматната война започва толкова далече преди изборите тази година, означава само едно - душманите на ББ не са стояли с ръце в джобовете, а са се подготвили за дълга и изтощителна окопна война и по всичко личи, че ББ вече набира скорост по пързалката. Че ще се жертват сега няколко фигури е ясно, но по-ясното е, че тъмното петното върху ББ вече започва да се уголемява и накрая ще го погълне като черна дупка.

Толкова лесно, колкото се скалъпват дела срещу неудобни, толкова лесно и изчезват папките на "удобните", което стана кристално ясно от последните изтекли записи между ББ, Ваньо Танев и подопечния му Антоний Странджев.

ВТ: "Всичко квото са праили кат протоколи вика докато се върнеш да не се завежда нищо и тогава ще разговаряме" (ВТ преразказва на АС какво му е наредил ББ по случая.)

А също и кой си е плащал, за да не го закачат:


Ваньо Танов: Предполагам, че той ще го изтълкува, защото каза: "Аз на тебе какво ти казах?! Аз съм поел един път ангажимент, не съм като премиера… като президента да се отмятам".

Антоний Странджев: Разбрах. Добре. Сега ще го направя.

Ваньо Танов: Просто да ни заведат, защото вече няма да може нищо да се направи и Мишо ще му каже: "Ами, те нарочно го правят". Предният път като идва, на асансьора каза: "Аз съм се разбирал с всички власти и съм си плащал и сега съм изненадан защо така се процедира с мене".


Може да се чуе целият запис на разговорите между ББ, ВТ и АС ТУК


Още по случая в медиите:
Стенограма на разговора между Ваньо Танов и заместника му Антоний Странджев
Антоний Странджев: Разговорът ми с Танов е автентичен
"Галерия" с нова порция записи: Премиерът наредил да не закачат шефа на "Леденика" (обновена и аудио)
Разпространената от "Галерия" стенограма от разговора на Ваньо Танов с Антоний Странджев
Разпространената от "Галерия" стенограма от втори разговор на Ваньо Танов с Бойко Борисов
РЗС знаели за още разговори на Борисов, показващи, че дирижира корупцията